Adını Sen Koy 29. Hafta Tüyoları 141.-142.-143.-144.-145. Bölüm

Adını Sen Koy 29. Hafta Tüyoları 141.-142.-143.-144.-145. Bölümlerde neler olacak işte sizler için topladığımız en özel tüyolar dizihaberci.com farkıyla sizlerle..

 

TÜYO 1: Ömerin bindiği ucak düşer acak son andaki gelişme Ömerin uçağa binmesini engellemiştir. Zehra Ömerin öldüğünü düşünür ama Ömer çıkagelir..

 

TÜYO 2: Alev Hilmi Yılmazla yaptığı anlaşma sonrasında onun öldürücü darbeler yapmasına ve konaktan sürekli haber sızdırmaya başlar. Konağın içini dışını bilen Alev tüm bilgileri Hilmi Yılmaza verir.

 

TÜYO 3: Zehra Ömerin ölmediğini konağa çıkıp geldiğini görünce çok sevinecek ve sevinçten mutluluktan Ömerin boynuna sarılacak. Artık birbirinin kıymetini daha iyi anlayan çift hiç ayrılmayacak ve mutlu olmak için daha çok gayret sarfedecek.

Bomba Tüyo: Kayseriye gidecek olan ama son anda Ömerin isteğiyle gitmekten son anda vazgecen Cevriye hala ile ilgili gerçeği açıklıyoruz. Normalde Cevriye halanın dizideki rolü bitmiş, ancak sıradan bir veda yerine Hilmi Yılmazın konağa saldırması sırasında onun adamlarına karşı canına siper ederken ölecek Cevriye hala. Yani Cevriye hala bir müddet sonra diziden ölerek ayrılacak, bu durum Ömer ve Himi arasındaki amansız mücadeleyi daha da ileri ve olumsuz bir boyuta taşıyacak. Bu tüyo sadece dizihaberci.com takipçilerine özel.. birazdan çok özel bir tüyo daha geliyor..

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler:
Eklenme Tarihi: 31 Mart 2017

Facebook Yorumları

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Adını Sen Koy 29. Hafta Tüyoları 141.-142.-143.-144.-145. Bölüm (19 Yorum)

  1. Arkadaşlar lütfen dizihaberci.com dizibilgi.tv ?????????????? sadece fragmandizi.tv inanın oradakı her şey dogru!!???????????????????????????????

  2. sıkıldık artık ya bitsın yada biraz aşk olsun şu alev ve mehtap sıktılar ardık final yapın en iyısı adamı kanser edecek önce hergün izliyordum şimdi haftada bir zaten herşeyi anlıyorsun seyretmeye gerek yooook

  3. lütfen ama lütfen birazda aşk görelim olmuyo böyle sıkıldık artık alev ve mehtap çoook sıktılar artık görmek istemiyoruz birazda ömerle zehra aşk yaşasınlar ya 156 bölüme geldik daha birşey yoooookkkk birazda mutluluk olsun artık yeter

  4. İyiki sezon finali yapmadi cok severek izliyorum o diziyle cocukluguma donuyorum o yillari anlatan guzel neseli seviyeli kaliteli bir dizi oyuncu kadrosu mukemmel boyle dizilere cok ihtyacimiz var.Ornek bir dizi bu arada trt kutluyorum cok kaliteli diziler yayinliyor devamini bekleriz

    • Malesef 26 mayıs 2017 35 hafta cuma günü 16:45_19:00’dan sonra sezon finali olacak dizi agostos aylarında başlayacak eylül ayında ekranlarda olacak!!!.

  5. cinsiyet ayrımı yapmayın. türk toplumunu değiştirin. erkek ve kadin güçlüdür. eşittir. buna benzer yapın

  6. Sihirli dizilerin yeniden başlamasını cok istiyoruz ama hâlâ başlamadı. bu gidişle baslamayacak! keşke başlasa

    • Allah senin cezaniversin senarist icinmi kotu seninalev olsun bizim nesemiz cevriye hala niye oluyo sen bu diziyi final ettin gozumuzde kotulerin senaristi

  7. Ama yeter bu Alev’in ne mal olduğu anlaşılsın sonuda hapis olsun. Cevriye hala ôlmesin, Cevriye halaya o notu Alev’in yazdiığıda anlaşılsın lûtfen.tabiki Mehtap’ta kodese girsin

  8. Sıkıldık Zehra ve Ömer in soğuk hallerinden daha sıcak daha güleryüzlü birbirlerine güven en birbirlerinden bir şey saklamayan iki aşık olsunlar artık entrika değil aşk izleyelim alevin foyası çıksın mehtap kendi işine baksın Ayşen’in hastalığı ne oldu filimde kopukluk hat safhada Zehra İŞTE çok başarılı olsun Zehra’nın sırtı çıksın artık Leyla’nın soğuk halleri iyice sıktı alev her kötülüğü yapıyor yakalanmıyor Nihag yakalasın ve foyası nı ortaya çıkarsın bunaldık ya bu diziyi aşk var diye izliyoruz ama sürekli kavga güven sizlik bakın Reyting lerinize diziden kaçan kaçana bizlerde bırakmak üzereyiz zaten havalar ısındı o saatlerde dışardayız iyice bırakacağım diziyi Sıkıldık Sıkıldık Sıkıldık Sıkıldık